Al Fatihah Mohamad Azuwan ,teruna sulong suami yang telah pergi megadap Ilahi pada 2/9/2006. Moga roh nya sentiasa dicucuri rahmat
Aamin!
Terjumpa album lama ketika mengemas kotak2 suami.
Gambar arwah Azuwan bersama adik bongsu Azam.
My husband’s 5 sons when they are still little boys.
With all their cousins

29 Ramadan

Hantar ikan n udang untuk buka nanti. Minta Chef kedai kawan masak aja. Kawan tu lah Chef! Chef tu lah kawan.🤣 maklumlah dah nak penghujung Ramadan ni kan.

Salted egg prawn
Kerapu sweet sour
Sup ekor

Alhamdulillah

25 Ramadan

Planning today

1) Return a bucket of eggs which has been purchased two days ago.

2) Nasi dagang?🤣Only God knows! Insha Allah will look up for the recipe. Serve me right coz my late father was a cook specialist on these dish.

24 Ramadan

Project on! We are testing our project using Zoom.

So nice! Hope it could penetrate the outside market. Getting rid from the comfort zone itself.

22 Ramadan

Kejap aja dah nak abis Ramadan. Pasti akan merindui Ramadan sebegini dalam new normal sebab pandermik ni.

Dan masih belum nampak jalan utk perniagaan boss di Pulau.

Namun Allah mendengar doa pendosa ini. Kita tunggu aja nanti ya. Harap ikhlas semuanya.

Ramadan 18

Udang goreng tepung
Sotong goreng tepung
Sotong goreng telur masin
Cubaan limas, innovasi lagi ni..🤣🤣mengubah resepi serah kat RR ni!
Perhatikan anak makan,aku istilah kan 15cm muka dari pinggan..jenis makan tak menoleh kiri kanan..masih lagi keanak2an. Sebab bongsu kot dan langsung tak mau bercakap.
Semalam ajak sekali baca Yassin sbb dah sampai juz 23 sejak awal PKP mula dengan juz 16 ikut giliran.
Ni hidangan pada 17 Ramadan